zaterdag, november 24, 2007

BViT incubator in sprout magazine

apetrots, echt apetrots ben ik! we staan met de BViT incubator (den haag) in sprout magazine - het leukste ondernemersblad van nederland.

als mister orange zijnde vind ik het natuurlijk helemaal gaaf dat we met naam en toenaam op een oranje cover staan. met 1 van de grootste ondernemers van deze tijd (en zeker met de grootste ballen ;) ) - stelios haji-ioannou van de easyGroup!

verder goed nieuws:
de BViT incubator is ook nog genomineerd als 'beste incubator van de wereld' door de science alliance. hopen dat we 30 november die prijs ook kunnen pakken (vorig jaar waren we 2e).

al met al geeft het me alleen maar meer vertrouwen dat ik er goed aan heb gedaan om voor de BViT formule als basis voor de cleantech incubator te kiezen die ik @ rotterdam heijplaat op wil gaan zetten.


technorati labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Labels: , , , , , , , , ,